Då töar det!

Äntligen har snön börjat försvinna! Eller ska vi tycka att det är synd..?? Jag tycker nog det sist nämda efter långt övervägande. För och nackdelar med allt!

Men nu när snön har försvunnit så kan jag åter rida till skogen utan att vara rädd för att vi ska slå ihjäl oss :P

Lipstick har ju haft lite semester sedan början på december då vi gjorde årets sista tävling. Kändes bra att sluta tävlingssäsongen då. Jag och hästarna behövde lite paus! Sm ni vet så har man alltid att hitta på när man har häst och har man då mer än en så har man ännu mer att göra!!!

Dock tycker tydligen inte Lipstick om att vara ledig så jag tar ut henne på en och annan skogs runda. Annars hade det inte gått att ha med den "tjuriga kossan" att göra ;) Ja jag överdriver inte hon är hemsk att ha med att göra!!
Men vad gör man inte för en häst som har potential och som är helt underbar att ha med sig ute på tävlingar m.m!!

Corall har även hon lite vila men är ute på en och annan skogstur och då vill jag lova att det inte går lugnt till... Hon är som en explosiv bomb!!! =)  Mattes bus häst ;)

Seize the day har fått jobba sedan han kom till mig. Ja och så har vi hunnit med att vara ute på en lokal tävling m.m Men inget allt för avancerat. Även han kommer att få en liten vinter vila, dock inte mer än en vecka men ändå ;)  Jag åker till sälen och åker skidor så då får hästarna vila helt.



See you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0