Ridklubben under lupen

Personligen har jag alltid tyckt att det här med klubb aktiviteter är så överskattat...
Några personer sliter häcken av sig för att andra ska ha lite kul. Nej tack!

Men jag som så många andra vill vara medlem och dra nytta av alla fördelar med det..
Men helst slippa allt jobb!

Men så för några år sedan blev jag medlem i min nuvarande klubb och vipps så vände mina tankar kring detta.

Vi har alltid jätte kul tillsammans!
Vi träffas inte bara under häst sammanhang!
Gemenskapen mellan ung och gammal är super i våran klubb!
Alla peppar alla och önskar varandra lycka till.
Är man ute på tävlingar tillsammans så hjälps man åt!
Till sist min största anledning till varför vi är en bra klubb.. Vi satsar på alla!
Om man så bara hoppar bomhöjd så får man lov att vara med! Allt har inte med resultat att göra.
-Man måste ha kul också!!






Klippans ridklubb var namnet  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0