Grubbel

Jag har under en längre tid letat efter ett nytt jobb enbart pga min nuvarande chef... Jag står bara inte ut!!

Jag tåler inte att få skit varje dag pga att jag har varit sjukskriven hela hösten efter att jag blev påkörd av en bil. Jag orkar bara inte med att försvara mig längre. Kan jag hjälpa att bilisten körde på mig? Nej!
Men jag vet inte ibland blir man bara så trött...

Detta stjäler så otroligt mycket energi från mig!



Vad ska ni göra idag?

Jag grubblar på om jag ska köra och säga upp mig!  -Ja bara så där....!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ta hjälp av facket eller gå till en högre chef, de får inte behandla en hur som hellst speciellt inte när man är sjuk , då kan man begära skadestånd ;)

2009-12-16 @ 16:04:10
Postat av: Ia

Tack för tanken Tess! Jag har facket med mig varje gång det är möte nu.. Jag hade inte orkat annars. Tyvärr ligger chefen bara så där på gränsen hela tiden. Hårfint om man kan anmäla och få ut något av det.

2009-12-16 @ 17:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0