Cykel krasch och underbara människor!

Allt mitt jobba har tyvärr legat nere några dagar..

Var med om en olycka i tisdags då jag var ute och cyklade med hunden.

En bilist missbedömde avståndet till min cykel varpå hans sido spegel träffar mitt styre och jag slås omkull med en väldans hastighet (Eller som mina vänner har sagt.. -Jag provade att flyga!) Hunden klarade sig otroligt nog utan några skador!

Men kvar liggandes på marken blev jag! Så ja som ni förstår så blev det ambulans för min del till sjukhuset och fick snällt bli där över natten.

Jag måste erkänna att allt eftersom dagarna går så förstår jag vad det igentligen är jag har varit med om och hur glad jag ska vara över att det inte gick värre!!
Jag har ju trots allt klarat mig med en njure som inte riktigt tålde smällen och en något krokig rygg!

Har varit hos brankåren och ambulansen med fika idag.
Känns väldigt bra så här i efter hand då min bild över vad som hände efter det att jag blev påkörd har klarnat mycket!
Jag minns mest bara en massa människor runt i kring mig. Men så fort jag hörde en utav brandmännens röst så visste jag direkt att det var han som hade suttit och hållt mitt huvud tills det att jag låg i ambulansen. 
Jag säger bara en sak,
 -Så underbara människor!!!!


Tack Lajn för att du har tagit hand om mina hästar och mig ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0