Terräng träning tillsammans med en gummiboll

Vad gör man en fredags kväll i mitt lilla liv då?
Jo!  vi åker till  gärds och terräng tränar ;)
(Jag måste ju ta alla chanser jag har nu inför våran fälttävlands debut!)

Lipstick har ju aldrig tidigare gått fälttävlan så hon är väldigt tittig men tycker att det är extremt kul!!

Snacka om att jaghar en glad häst som i stort sett bockar efter varje hinder ;) Det gäller att grabba mann tag för att sitta kvar där minnsan, för det är inte dom små glädje sprången hon gör!

Dagens utmaning för min egen del var att hoppa upphopp.
Lipstick brydde sig inte ett dugg och hoppade glat upp och skuttade ner om slänten på andra sidan som värsta kaninen.


Ja säga vad man vill men den hästen kan man alltid skratta åt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0