Livet på en pinne

Denna veckan är inte riktigt klok!! Fullt upp hela tiden.... Inte likt mig att ha riktigt så här mycket planerat, brukar fixa så det finns lite lediga hål här o var. Men icke den här veckan!!

Ähh vi kör ett litet "schema" över hur min vecka ser ut, mest så att ni vet vad jag gör när jag inte har tid att blogga ;)

Tisdag: Terräng träning med Lipstick på Gärds terräng bana. Vi ska göra en ordentlig koll utav Sixten och se hur det står till med hans ben.

Onsdag: Dressyr träning, påbörja packning inför helgen. Jag ska även försöka hinna med att köra och hämta en hopp sadel som ska provas.

Torsdag: Då är det mina jobb hästar som kräver total uppmärksamhet!! Vi har nämligen några hästar till start i göteborg.... (Lagom roande...)

Fredag: Packar det sista både till mig och Lipstick. Troligtvis beger vi oss till Halmstad redan på fredagen sen tillbringar vi hela helgen där! Fälttävlan på söndagen hos plönninge ryttarna!

Så ja detta är en intensiv vecka... Ska försöka hinna med att jobba också ;)

Lite sömn och mycket hästar! Kan det bli bättre? ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Banan är knölig och ojämn och framhoppningen har antingen varit djuuuup eller stenhård... Dessutom är det alltd Fredrik Malm som bygger, och det gör ingenting bättre (A)

2010-04-20 @ 09:34:47
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0