söndags tävling?

Puhhh....!!! Vilken dag detta har varit!

Började med jobb imorse och hade stallet för mig själv, både på gott och ont! Vem vill gödsla till 24 hästar? Nej tack man sliper gärna. Det är ju inte det hela heller för dom ska ju in och ut till hagarna också! Tyvärr kan ju inte alla 25 gå i hagen precis utan för dörren heller... Ahja nog gnällt om det ;)

Vi har även hunnit med en skogs runda med Lipstick och Corall. Bara precis tog en kort tur eftersom det är tävling för Lipsticks del imorgon =)

Jajemensan, äntligen är det dax för årets första fälttävlan!!
UNDERBART!!!!
Som jag har längtat! Dock var vi och gick banan ikväll och nog känner jag mig lite orolig för hur det ska gå igentligen... Lipstick är ganska så vaken och tittig häst framför allt när det då gäller terräng hinder. Men sitter jag bara till ordentligt och gör mitt jobb så ska det nog gå bra!
Spänningen stiger så att säga!


Lite mer "gnäll" om att jag har en halt häst... Sixten är tyvärr halt och jag misstänker en hovböld :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0