Terräng träning is da shit!!!

Jag bara älskar att rida terräng träningar!!! Det är bara så jäkla roligt...

Lipstick fick följa med till Tågarps ryttarförening idag för lite träning tillsammans med Madeleine (team chasing vän).

Vi började med lite uppvärmnings hoppning över några låga stockar. Fortsatte med några diken... Lipstick har något ont emot "hål i marken" och sätter sig på tvären  ;) Men efter lite övertalande så gick även det som en dans! Vi såg ut några hinder vi kunde hoppa efter varandra. Började med låda, två lite större stockar, 2 "hus" som stod med tre galopp språng mellan, vidare till ett tak och sen ett litet smalt hinder in i skogen.

Vi hoppade även lite häckar och bord.

Väl efter det var det dax att bege sig ner mot vatten hindret. Inga bekymmer alls!

Madeleine hoppade trappan ner och jag tänkte direkt att dte där ska jag inte göra med Lipstick idag... Vi har ju inte ridit terräng så himla många gånger... Så en trappa på tre steg kändes som lite att ta i redan. Men ja Madeleine lyckades få mig till att rida ner för hela =)

Väl efter det satte vi ihopa vars en liten bana och jag måste säga att jag är jätte nöjd!! Länge sedan jag hade så kul!

Tack Madde!!

(gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0