Finns det någon väder gud?

Ja nu får jag väl krypa till sanningen och erkänna att det räcker med snö!! Tack men nu är det bra.... Jag älskar snö dels för att jag är glad för att åka skidor, det för med sig mycket bra träning för hästarna och fram för allt att det blir så mycket ljusare på kvällarna vilket innebär att man kan rida mycket längre =)

Men nu uppgår snö djupet till över 50 cm och det börjar bli för jobbigt....
Jag vill fortfarande ha kvar snön men kanske inte riktigt så här mycket!
Vet ni vad det värsta är?

Det snöar igen......



Ni får njuta av en bild från ett utav alla fälten jag brukar rida på, i detta fallet en väldigt bra och härlig backe som jag lovar att jag använder flitigt både vinter som sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0