Kvälls puts på hästarna

En lååång häst dag har denna fredagen varit.. Tanken var inte riktigt så från början men vad gör väl det?!
Klockan åtta var hästarna ute och jag satt på ryggen på Sixten och skrittade en sväng. Efter det så fick jag snällt ta tag i gödslandet. Hur kul nu det är igentligen.... Nödvändigt ont! Är det inte märkligt att man står ut med att göra det varje dag år ut och år in.....???

På eftermiddagen begav jag mig till Annah och hjälpte henne att flytta hennes hästar till ett nytt stall! Läs om flytten på Annah´s blogg!

Väl hemma igen så passade jag på att städa lite i stallet, jag måste erkänna att det behövdes!!!
Till sist så blev det en rejäl puts på alla hästarna! Himmel vad dom njöt!!!


Så blev klockan mycket även idag och jag tror bestämt att det är säng dax för min del...
Imorogn är det pak pax eftersom det är dax för årets första tävling på söndag!!
 =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så jättemycket för besöket i min blogg jag blev jätte glad för din komplimang!

2010-02-06 @ 06:30:33
URL: http://asplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0