Underbaraste Corall!!

Corall är ett sto efter Zinsky** -  Mowgli, vilket innebär att hon har mer än 50% fullblod i sig.
Vilket inte direkt syns, men märks tydligt när man sitter på henne!!!

Hon är född 1992.

Jag har ägt henne i fem år nu men jag har kännt henne i desstu fler år!



Hon är hästen som verkligen har funnit mitt hjärta!
Jag har fått mina ordentliga flygturer både i lera och hinder...
Men hon har också ställt upp väldigt många gånger för mig!!

Nu förtiden är Corall mer eller mindre lite utav en halvpensionär ;)
Mina och Corall´s tävlingsdagar tillsammans är slut.
Men Corall kan ni mycket väl se ute på lite lättare tävlingar fortfarande men då med min vän Lajn på ryggen!
Lajn har fått lite hjälp på traven för att kunna släppa sin "hopp-rädsla".


Men trots allt så tar jag mig en och annan ridtur på min gamla dam ännu!
Vilda galopper på fälten eller varför inte en liten simtur i sjön?

Corall vet precis när man behöver en varm mulle mot sin kind!



Hon är hästen med stort H!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0