Läge att börja planera!

Japp planerandet inför helgens tävling har just startat!!

Startlistan kom precis ut och efter att ha fått lite oroliga meddelande tidigare gällande att det är alldeles för många anmälningar och att en "väntlista" var upprättad ifall det skulle komma in några strykningar.

Lyckligtvis så visste jag redan tidigare att jag var med! =)


Så åter till söndagens start...

klockan 08.00 travar jag in på dressyr banan med Sixten!
Sadlar om och stutsar en runda på hoppbanan.


Sen får jag hoppas att han är pigg på att stå i transporten i ganska många timmar.... Eller mest troligt att vi lastar och kör hem!!
Lipstick startar nämligen inte förrän ca 13.15 i dressyren.




Så ja det kan nog bli en ganska låååååååång dag på söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0