Knock out

Kan bara meddela att knock out dressyren gick jätte bra!!!!!

Sixten fick till sist äran att följa med på tävlingen och göra en insats för lagets skull, han gjorde det med bravur!!

62,66 % Inte jätte högt men då ska det räknas med att jag hade en fel ridning eller rättare sagt jag la en volt lite för sent.
För övrigt var det några ryttar missar från min sida, men i övrigt fck vi väldigt gott betyg!!!

Det Sixten gjorde allra bäst var halterna och ökningarna i både trav och galopp!



Jag är ju inte direkt den häst människa som ses ofta springandes på dressyr tävlingar...
Men efter att kvällen innan mer eller mindre tryckt in ett nytt dressyr program så är jag otroligt nöjd!




p.s  Laget gick vidare d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0