Hårt arbetande häst galning ;)

Phuuuuuu!!
Sicken häst dag detta har varit och det är så mina dagar kommer att se ut fram över =)

Mellan 7.00 - 16.00 är det jobb... Det härligaste med det är att jag i stort sett bestämmer hur jag vill lägga upp min dag. Bara allt är färdigt innan jag går hem. Kan det bli bättre? Ja lite.. jag vill lägga upp mina hästars träning själv och inte ha någon att rätta mig efter.. Men jag kan väl kanske inte försöka få igenom det redan min första arbets dag?! Eller vad tror ni? ;)

Efter en dag vågar jag säga att jag trivs redan!
Dock kommer jag väl att få spader på att linda ben! I stallet finns 24 hästar, varar 22 lindas på ALLA FYRA benen VARJE DAG!!!
SUCK!

Hade man inte kunnat linda ben tidigare så hade man lärt sig det väldigt snabbt det är en sak som är säker!



Sängen skriker på mig, klockan ringer 5 imorgon!


Kommentarer
Postat av: Steff

hej!! ja shit det är jobbigt att behöva gå upp tidigt... Här ringde klockan också 5...ville inte gå upp..men är tvungen att köra Jonny till jobbet.

Du kan ju alltid prata med dom och se vad dom säger =)

2010-03-12 @ 07:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0