Utmanad

Opps..... Så blev jag då utmanad av Evelina


Så här går det till...

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Här är 6 speciella saker om mig:

1. Jag är grymt dålig på matte, dock kan det väl bero på mitt ointresse för det....!
2. Jag har varit regionalt utbildnings ansvarig för ett fack förbund.
3. Jag är EXTREMT noga med att sopa stall gången. Tycker det ser så slarvigt ut om det är halm/spån kvar på gången.
4. Jag är släkt med Magnus Samuelsson ;) (haha...!)
5. Jag har gjort jägar testerna (försvarsmakten) och blev antagen till flygbasjägar utb. (Men valde att avstå).
6. Jag hatar att åka vatten ruschkana..!!

Det var ganska svårt att komma på saker, speciellt då jag redan "avslöjat" lite i detta inlägg. Men nu är det gjort iaf! =)

Jag utmanar:
Theres
Elin
Elin (Karisma)
Sandra

Ja sen får ni som känner er friviliga såklart även känna er utmanade ;)  

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Nej, jag hinner inte när det ligger mitt i veckan... =/

2010-03-05 @ 11:05:03
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Ja =( Och jag har sagt det till... någon, minns inte vem, men om alla andra kan i veckorna så förstår jag att man inte anpassar det efter mig. Jag kan ju liksom inte bara skita i hästarna =/

2010-03-05 @ 11:54:48
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0