Hoppning = njutning

Det får bli en liten morgon genomgång  utav några dagars händelser...

Niklas fick som ni redan vet maginfluensa i onsdags när vi hade en inbokad träning för han, Trist!
Jag, Karin och Emma tog saken i egna händer och fixade så vi i vartfall fick hoppträna för Olof Smith istället.

Träningen var bra och framför allt ställde han upp en hel del kluriga hinder kombinationer.
Till och med så bra så att jag var tvungen att trilla av....... :/

Igår torsdag ringde en vän till mig om jag ville åka med och träna hoppning på en ute gräs bana.
Man kan nog inte riktigt kalla det för en äkta träning utan mer som en banhoppnings träning! Rid din bana få lite kritik och ev hoppa om något hinder...
Lipstick skötte sig utmärkt och fick väldigt bra kritik!!!
 =)

Idag kommer det först bli en hel del ridande på jobbet för min del och sen är det dax att ta itu med hästarna här hemma.




Hoppas ni får en underbar dag i solen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0