Protokoll

Skrivbords jobb kan verkligen ta musten av vem som helst!
Någon som har ett tips på hur man gör det roligt?

Ännu ett styrelseprotokoll ska skrivas och de ordentligt... Just nu är jag på min andra A4 sida och jag gissar på att det blir två till innan jag e klar!! Blää..

Träningsgrupper hit och ekonomi rapport dit...
Hindermatrial och pay and jump´s på kors och på tvärs..
Ridläger ska summeras och pizza kvällar anordnas.
Bidrag ska sökas och kommunen kontaktas.
Lotter beställas och medlemsmöte planeras.
Ingen rast o ingen ro!


När hinner vi med att rida?

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det vet du väl att grejen med hästsport är att jobba så mycket som möjligt utan att få rida ;)

2011-08-16 @ 15:35:59
URL: http://momentofsuspension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0