Min ena stjärna =)


Vi åkte och tävlade på morgonen och det gick väldigt bra =)
I första klassen var hon lite tjafsig i munnen som bara hon kan vara när hon sätter den sidan till och tittade till ordentligt på vattenmattan när jag visade henne den, men hon hoppade såklart den utan problem!!
Resultatet för klassen blev en 10 placering =)

Klassen där på var Lipstick inte alls rolig på framhoppningen, ordentligt tjafsig och försökte slå sig fri från förhållningarna. Men skam den som ger sig! 1-0 till mig!
Med henne gäller det att inte bråka, men heller aldrig bli sur på henne för då brakar helsiket lös ;)
Klappa henne med hårs och sätta tydliga gränser, det är det som är medicinen.

Åter till hoppningen 

Allt gick bra förutom ett något retligt pet på en trippelbar.
Men jag är hel nöjd!!!
Lipstick var jätte fin att rida =)



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0