Present tips

Om någon råkade glömma bort att ge mig en födelsedag eller bara känner för att supporta mig lite så går det bra att köpa en träning till mig =)

Det finns så himla många roliga träningar framöver jag vill åka på! Framför allt lär man känna mer och mer super duktiga ryttare hela tiden som gärna hjälper en med tips och inspiration när man som bäst behöver det.
Man kan inte bli mer inspirerad än jag just nu!


Förra sommaren var jag och tränade två dagar för Svante Johansson, härrom veckan kom ett mejl som innehöll en inbjudan om att göra samma sak i år.
Ja tack vill jag säga, men plånboken får nog bestämma i år..

Niclas Arvidsson träffade jag på helgens tävling och hörde mig för lite om han har tid framöver någon gång.
(Niclas är väldigt mycket utomlands och tävlar vilket gör det väldigt svårt att tajma in träningar..)
Snart nog så blir det dock av igen! Senast jag och karin var där var faktiskt förra hösten.


Ja det finns några till som är kandidater jag skulle vilja åka och träna för vid något tillfälle.
Tills dess håller jag tillgodo med Anna Hassö som håller grymt bra träningar och som sprudlar av ideer och hoppövningar =)


Grunden till detta

Helt otroligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0