Konsekvens ger resultat!

Jag kan bara konstatera det igen..

Daniel kan konsten att få en ryttare att känna sig nöjd till sist efter en träning för honom!

En kort summering av vad vi tränade på idag:



*  gallop ombytten på bestämda platser (fasiken vilken tajming man måste ha!)
*  Tagen bakdel i både trav och galopp! (Lip hade inga problem med det)
*  Många kontroll övningar (skänkelvikningar, korta öppna och sluta, många tempo växlingar, gångarts byte)


Lip var väldigt laddad till en början men när hon har fått jobba en stund så blir hon helt underbar att rida och jag sitter mest bara och njuter!!


Nu ska jag sätta mig och planera hoppträningen imorgon.


Tjiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0