Calissa snuvar mig...


I onsdags så for jag till halmstad för att hämta hem guldklimpen! Det blev en liten kamp innan hon stod i släpet men skam den som ger sig =)

Hela vägen hem stod hon som ett ljus, härligt med tanke på att det var hennes andra åk tur i livet!!


Sedan hon kom hem har vi verkligen legat i träning. -Himmel vilken duktig unghäst jag har!!! =)

I Torsdags så tog jag in henne själv i stallet på eftermiddagen och borstade av henne. Inga som helst bekymer där inte! Hade schabrak på henne och såklart även träns. Efter det blev det en ganska lång promenad med en massa miljö träning. Traktorer, lastbilar och en hel del annat kul.


Under fredagen var det åter igen dax för träns träning och påbörjad longering!  -Suveränt gjorde min lilla stjärna det!  Efter det la jag på henne sadeln. Inte blev det någon stor affär utav det utan hon stod hel nöjd där i stall gången.

Lördag, vila!

Idag blev det sadel på under longeringen! Jag måste ju erkänna att jag hade förväntat mig några bock språng, men icke då............. ;) Så ja jag känner mig lite snuvad på det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0