Team chasing på Blommeröd

Spänningen steg verkligen sista dygnet innan det var dax!

Jag fick ridförbud och snabbt fick Charlotta "ringas in".
Inga problem då jag vet om att hon fixar det galant!

Så hon fick hoppa upp på Rex och rida mitt i laget som lagledare.

Karin kom i ill fart från Gotland lagom tills hennes häst var sadlad ;)
Helt galet igentligen med tanke på att hon ej hann gå banan innan utan vi fick peka och berätta på banskissen hur banan gick och hur tanken att dom skulle rida var!

Rekomenderas ej ;)

Micke var den tredje ryttaren i laget och den ända med TC  (tävlings) erfarenhet.


Hur skulle detta gå??


Ja herregud vad nervös jag var!!!!!
Nästa gång rider jag istället, de e mycket lugnare!


Men "mina" ryttare red precis som dom skulle och vinsten var ett faktum!!!!

Team runaway train!!!


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Det går alltid bäst när man inte har några förväntningar. Skitkul var det och det ska lätt göras om :)

Tack för jag fick rida!

2011-08-14 @ 18:41:39
URL: http://momentofsuspension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0