Hugo Åbergs Memorial

Ja det blev en lååång och härlig travkväll igår på Jägersro!
Min chef bjuder varje år in alla anställda till Jägersro då hon står som huvudsponsor utav hela travkvällen!!!
Så igår blev det fin middag och skumpa =)

Var tyvärr ett tag sedan jag senast var på trav och definitivt väldigt länge sedan jag stod på publik sidan för att följa loppen!!

Jag tror dock att det dröjer tills jag gör om det ;)
Mycket mer spännande att stå på stallbacken och framför allt kul att höra allt snacket om hästarna både med kuskar och hästskötare!

 


Hatten av för "Ludde" och framför allt till segraren Erik Adielsson!
Erik gjorde ett grymt snyggt upplopp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0