Jag har problem!!


  • Har en rygg som inte riktigt tåler mitt liv.... (J*vla billist som "tvunget" skulle behöva köra på min cykel!)

 

  • Jag har problem med att hitta en ny hopptränare som jag trivs med! Jag vill ju inte behöva köra 15 mil enkel resa för att hopp träna en timme... Kan mitt problem bero på att jag med tiden som har gått har fått mycket mer kunskap och vet framför allt hur jag vill läga upp min träning?!

 

  • Stallet står lite halv färdigt. Jag kan inte göra jätte mycket åt det just nu heller. Jag får bara stå ut med att det tar tid att få det färdigt. Men bra blir det!!

Så nu har jag nog gnällt av mig färdigt idag!
Så åter till det positiva!!

Lajn har varit på pay and jump ikväll och det blev två felfria runder!!
Jippi!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0