Allsvenskan med plåster på benen

Opps! Ja jag vet jag har varit grymt dålig på att uppdatera sista veckan!!

Red SM i Teamchasing tillsammans med Annah förra helgen och jag säger bara  -Så jäkla kul!

För övrigt så började jag jobba i måndags igen efter en månads skön semester.
Annars går all ledig tid åt till att bygga och måla i stallet just nu.


För övrigt så kan jag ju berätta att Lip har försökt med konst stycket att ta sig ur hagen två dagar i rad... Upptäckte först i onsdags att hon varit i staket vilket resulterade i ett svullet och lite lätt sargat framben.
Sen igår så hade hon försökt ännu en gång och då hade hon lyckats att få in bakbenet i staketet istället. Förstår inte vad hon håller på med!

Tack och lov är hon inte svullen längre och jag har ridit henne utan problem idag!
Dock hade jag bokat in dressyr träning med Daniel igår för att kunna rida igenom dressyr programet inför våran start i fälttävlan på söndag..
Lip fick stanna hemma och vila medans min gamla dam fick följa med istället!


Så nu hoppas jag att Lip ska kännas fin hela helgen med tanke på att vi först ska rida allsvenskan imorgon och på söndag är det som sagt debut i fälttävlan. :)

over and Out / Ia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0