Spik i foten och bommar på marken

Söndag, ja vilken söndag sedan....


Uppstigning tidigt för min del i morse för att "packa" hästen och alla grejor som man jämn ska ha med sig ;)
Iväg bar det till slut mot östra ljungy för att dels hjälpa till på klubbens mästerskap i hoppning men även för att vara med såklart!!

Första inomhus tävlingen för våran del i höst och det märktes på både oss och på många fler ekipage. Lite ringrostiga var vi allt på att hinna med innanför dom fyra väggarna!
 Bommarna åkte både kors och tvärs!

Lite illa byggd bana om jag får säga det själv. Med tanke på att den skulle passa även dom lite mer orutinerade ryttarna igentligen så var den extremt svår! Hinderna kom väldigt tätt och oftast direkt ur sväng så lite trixig var den allt!



Ikväll har jag bara hållt på med vårat stall bygge!

Mhmm och som ni kanske förstår utav rubriken för dagens inlägg så lyckades jag såklart trampa på ett spik..
AJ!!!!!
Lovar att det kommer upp bilder på stallbygget vilken dag som helst!!


over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0