Då sparkar vi igång!

Då är det åter dax att "sparka" igån ridningen på allvar igen!

Jag behövde verkligen en paus i hästeriet och lite semester!!!
Sista tiden har jag bara varit så omotiverad.
Fråga mig inte riktigt vad det beror på men man kan ju trots allt inte vara på topp alltid!!


Lipstick har haft semester nu i över en månads tid och hon som jag tycker att det är hög tid att sätta igång igen!
Helt ärligt nu -Hon har varit överjävlig sista tiden...
Ja jag skojar inte, hon har verkligen gjort allt för att ställa till med lite djävulskap!


Sixten har inte haft någon riktig vintervila utan har fått gå några gånger i veckan och istället fått ta det lite lugnare. Men nu har allvaret börjat ordentligt för hans del.
Min tanke är att vi i slutet på februari ska vara ute och tävla så smått igen.
Jag har ju bara gjort en start på han första helgen i december och då hade jag inte riktigt ridit in  mig helt på honom ännu men det kändes väldigt bra ändå!


Corall har dock en ordentlig vintervila vilket hon verkar njuta av fullt ut!
Hon trivs som fisken i vattnet och njuter utav att få följa med ut som hand häst lite då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0