2000 hö baler senare...


Så lever jag fortfarande...!!

Men nu vägrara jag och packar istället väskan och beger mig mot Halmstad för några dagars semester, med häst såklart ;)


Har fått några frågor ang. vem Svante Johansson igentligen är och vad han har för meriter...  Så nedan kommer en liten kort presentation =)


 Namn: Svante Johansson
Ålder: 40 år
Yrke: Tävlingsryttare, hästutbildare och tränare.
Bor: Månsegården utanför Varberg
Utb: A-tränare i hoppning!

 


Svante och Saint Amour vann Världscupen i Göteborg 2009

 
 Han har även vunnit  Breeder´s, Unghäst-VM och  Falsterbo Derbyt m.m m.m





Så nu tar jag lite sommarlov och så hörs vi om några dagar igen! =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0