Tävling i Trelleborg!

Börjar med några bilder från dagen..


Sixten

Seize the day, trelleborg 14/3 2010
Sixten

Lipstick, trelleborg

Lipstick

Lipstick i 115

 

Lipstick ner vild än tam den här dagen.....!!!


Ja jisses vilken dag!!  Lipstick ska nog till att brunsta vilken dag som helst och är på världens knepigaste humör. Snacka om att man får klappa henne medhårs.... Hon höll på att kasta av mig på framridningen, jag måste erkänna att jag hängde väldigt löst.
Men men  nog om det och åter till tävlingen!
Sixten startade väldigt tidigt i första klassen som var en 1,15 A:O.
Dom första hinderna tog Sixten i för kung och fosterland och hoppade gigantiskt tids ödande språng... Men jag hade valt att rida ordentligt snävt på alla ställen som det gick. Dock är jag noga med att det inte ska bli slit och släng som många andra håller på med... Nej det ska ändå vara väldigt rytmiskt men tids besparande!

Tyvärr slarvade han på oxern in i kombinationen. Men vi hade så långt den allra snabbaste tiden, dock var det en eller två ryttare till som valde att rida samma vägar som mig senare och som slog min tid med ynka hundra delar. Så kan det vara!

Lipstick hoppade även hon första klassen väldigt bra dock även hon med väldigt stora språng!!!
Tyvärr även hon med ett liten fjuttig rivning. Kombinationen räcke ut ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ingen film på hästarna så vi kan få se dom live när dom hoppar?

2010-03-15 @ 11:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0