Höjden av jobbighet

Ibland blir bara inte saker som man hade tänkt sig....

Jag och några hopp glada vänner har en längre tid spånat på att testa lite olika tränare... Sagt och gjort jag tog tag i saken och fixade två datum för Niklas Arvidsson. Jag har sedan tidigare ridit för han vid ett par tillfällen och varit väldigt nöjd med träningen och fått med mig väldigt många bra tips!

Grupperna blev snabbt fulla och mer där till... men så när det väl närmar sig så börjar alltid folk dra sig ur. Ivart fall några.. Jag löste det och fick ihopa grupperna än en gång! För fyra dagar sedan blev det ytterligare ett av hopp!
Plan B fick rycka in, alltså att jag tar med mig två hästar istället för en!!


Igår (alltså en dag innan träning) får jag ett mejl från en tjej som ska vara med om att hon tyvärr har fått maginfluensa...  Jahapp då var det dax igen!!

Tidigt imorse fick jag dock ett glatt besked från en annan tjej att hon ville vara med! -Phjuuu tänkte jag!!

 

Så idag då så ringer Niklas mig och konstaterar att han är matförgiftad.....



Kommentarer
Postat av: Therese

Oj , vilket trassel ! Vad var det ni skulle träna. Kan det vara något för en 4 åring ;) hihi ha det gutt

2010-05-26 @ 20:43:44
URL: http://tcs.blogg.se/
Postat av: Ia

Det är hoppträning. Vill du så haka på till nästa tillfälle!! Den 16 juni kommer han förhoppningsvis ;)

2010-05-26 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0