Trav, galopp och lite hoppning i ena hörnet

Här går det undan från morgon till kväll just nu....

Hopptävlingen i söndags gick väldigt bra! Blev femma i första klassen och Lipstick gjorde verkligen en kanon runda!! Hon var super fin!!

I andra klassen hoppade Lipstick minst lika bra som i första men vi hade dock ett ynka tids fel... Vi hade helt enkelt inte hundra delarna på vår sida den där dagen ;) Men vad gör väl det, jo klart att det är retligt men så är det =)

Väl hemma på eftermiddagen fick vi satt en massa staket, ridit en två hästar till plus lite annat smått o gott!!
Riktigt flitiga alltså ;)

Igår var det åter igen dax för styrelse möte på kvällen så direkt efter jobb sadlade jag och Lajn vars en häst och hann med en rätt rejäl skogs runda med en hel del galopp!

Sen var även den dagen till ända....


Idag får mina hästar vila och jag ska alldeles strax bege mig till Jägersro för att sela ut tre hästar till start ikväll =)

See you

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Hehe, jag får mest fälttävlans-sug! :P

2010-05-05 @ 15:51:54
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Trevlig läsning i din blogg :)

2010-05-06 @ 10:41:49
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0