Älskade ridskor!

När vi var på GHS i våras så letade både jag och Karin efter nya ridskor. Karin visste precis att hon ville ha ett par Ariat eftersom hon har ett par av dom redan.. Jag famlade dock i mörkret och hade inte en anning om vad jag ville ha!
En liten sväng in på börjes där vi genast upptäckte att dom hade Ariat skor!?!? (förstå våran förvåning!)
Vi letade och letade men fann aldrig några i rätt storlek till Karin, men för en gång skull står det ett par skor i min storlek framför näsan på mig! Hur gick det till? Det händer lixsom bara inte!

Jag var lite anti priset, men på något sätt lyckades Karin med det omöjliga. 
Jag köpte skorna och idag bara älskar jag dom!

Butikspriset ligger normalt krin 2500kr.
 Något dom här skorna absolut är väl värda!


Tack Karin ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0