Hektisk vecka

Söndag kväll och jag andas ut....

En lååång vecka är till ända och så också helgens tävling. Jag har inte ridit själv men varit Karins hästskötare heeeeela helgen ;) I nästa in andning så börjar tankarna gå till nästa vecka!

Oj Oj... ja detta är en spännande och väldigt rolig vecka som vi tar oss an.

Imorgon är det selektering inför hoppauktionen på flyinge i höst. Så en tur till Grevlunda imorgon  =)

Sen ska det spring tränas med 6 ston med föl inför nästa helgs fölvisning! Två ston ska dessutom stamboksföras så vi har lite att hitta på minsan!! Karin kommer att ha ett jäkla jobb på fredagskvällen för att knoppa allihopa ;)

Utöver detta så ska alla hästar ridas och tas om hand, plus att stallbygget måste gå vidare!!


Bäst att jag går och lägger mig så jag orkar med veckan.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0