Inte som jag tänkt...

Jag kan lugnt säga att förra veckans stress uteblev!

Åker till sjukhuset några gånger i veckan för ständiga kontroller och gjorde det även förra måndagen. Har varit lite sämre sista tiden och har därför ej kunnat rida någonting... *urtråkigt!*

Läkaren tyckte dock att jag blivit betydligt sämre och jag fick därför stanna på sjukhuset några dagar. Åhh vad jag absolut inte vill vara där! Men man klarar det också när man har underbara vänner som kommer förbi och tittar till en, eller som skickar något peppande sms! -NI E GULD VÄRDA!!

Nog om sjukhus besöket nu... Lagom till helgen fick jag äntligen komma hem och då väntade ju fölvisningen!

Jag visste vad som väntade och jag skulle göra det!
-Fölvisningen!
6 föl skulle visas och 3 utav stona skulle dessutom stambokföras!
Så mycket löpning anade jag att det skulle bli och sååå rätt jag skulle få! Blev många varv i det där ridhuset innan det till sist var över =)
Vilket resultat det blev dessutom.... =)

4 föl blev klass 1 och 2 utav dom gick vidare till riksföl!!!!
En fick tyvärr avbryta testet men annars löpte allt på jätte bra och Karin o jag fick ordentligt med beröm för våra visningar utav hästarna! =D

Man kan inte annat än att stråla som solen efter en sådan dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0