En ruskigt varm dag!

Den där dagen i slutet på Juni när jag hade dragit med mig Lipstick upp till halland för lite semester. Eller nej semester var det nog inte... Det var hårdträning i över +30 grader!!!

En två dagars kurs som var väl värd sitt pris och arrangemang runt i kring. Det vi ju alla vi häst människor att det krävs lite logistik och mycket planering, speciellt om man ska 20 mil bort för att träna.

Min och Lipstick´s insats var nog inte den allra starkaste just dom här dagarna men oj vad mycket tips vi fick med oss hem och saker som Svante Johansson var väldigt tydlig med att jag skulle ändra på.
Dom tipsen sitter än!


Varje dag jag sitter till häst så far en tanke iväg till den träningen och till tipsen!


Så ja träningen har betalat sig =)
Tack Svante!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0