Förkylningen har greppet!

Ja förkylningen var ett faktum igår morse när man vaknar utan röst! -Great!
Dagen förflöt i ett så där lagom segt tempo.
Bilen fick ett välbehövt verkstads besök efter att en varnings lampa tändts och släkts några gånger. Tack volvo! =)
Jag fick mig ett besök på vårdcentralen, sådär lagom kul!!


Men på hästfronten då?

Nä, där är det då aldrig lugnt!! Inte ens om man är sjuk ;)
Karin och jag åkte och hopptränade hos Olof =)
Han hade byggt upp en rättså svår bana för dagen som vi alla hade lite olika problem med. Alltid intressant att se vad olika ekipage har för svagheter..

Det sägs att man alltid ska ha en plan och att man helst ska hålla sig till den, men ack igår blev det inte så!

Min plan var nämligen bara att hoppa banan på 110 igår, men som det kan gå helt plötsligt sitter man och rider den på 125-130 istället ;)

Ahja huvudsaken är att det känns bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0