Flyinges hingstvisning =)

Ja ikväll pysser vi till flyinge för den årliga hingstvisningen!
Planen är att betäcka Corall här under våren =)

Några hingstar just på flyinge som jag ska slå ett extra öga på ikväll är:

Cartier 1148
Contender - Capitol I

Cartier har en stam som tilltalar mig och det ska bli spännande att få se honom "in action"!

Centaurus 1221
Careful - Caracas
Centaurus är dock på tok för liten till Corall så någon betäckning är ej aktuell. Men en titt på honom blir det just bara för att det är ägaren/uppfödaren Olof som själv rider den, vilket är otroligt kul och ännu mer kul eftersom vi tränar för Olof =)


Cabachon 1216
Casall - Concerto II
En hingst som jag såååå gärna hade velat se ikväll... Men icke!
Han är i Arrezo och tävlar just nu tyvärr.
Hans pappa Casall riden av Rolf-Göran Bengtsson har flertalet
 internationella segrar och placeringar i GP och WC!



Finns det någon som helst slump i att alla hingstar jag nämt här börjar på C?
Precis som Corall!!



Hmm.... någon som har namnförslag på den lilla tilltänkta krabbaten redan nu? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0