Har man en dålig dag kan man lika gärna ta i ordentligt!

Ja inte var den här dagen den bästa direkt det vore synd att skryta med!

Skulle åka på årets första terrängträning tillsammans med några vänner =)
Var först bara lite sen hemifrån och skulle "bara" in till hörby för att tanka..
Upptäcker då att jag har punktering på släpet, ja alltså det pös liiiiite liiite så jag körde bara precis undan och fick allt se till att ringa en vän =)

Åhh shit vad man kan bli tokig när något sådant händer!

Men vi kom iväg till sist med reservhjulet på plats.
Väl på gärds så det första jag gör är att köra fast!
Tjäl lossning är det värsta som finns, marken är lömsk då. Tack o lov dyker två Teamchasing vänner upp och jag var räddad åter igen!


Terräng träning gick alla tiders och efter det har jag knappast vågat röra mig ur fläcken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0