Kombination

Äntligen är denna långa dagen till ända!

Steg upp i ottan (06:00 piiip) fodrade hästarna, gav hö i hagarna och började rida dagens första häst så där lagom strax innan 7!

Effektivitet kallas det där ;)

Efter det så åkte jag med Karin till Humlamadens RF för assistera hästskötare åt henne.
Det tar på krafterna att "bara" vara hästskötare det må ja då säga, att sen efter allt stohej med det skulla ladda om och trycka in min egen dressyr o terräng banan.. Ja jag vet inte hur det gick till men jag tror att det sitter nu!

Så imorgon ringer klockan redan vid 5 för sen bär det av mot tävling för min o Lipsticks del.
Detta kan nog vara det mest krävande terrängmomentet vi gjort ihopa!
Det är med skräck blandad förtjusning jag ser fram emot fyr-kombinationen!
Ja jag skojar inte det är alltså fyra hinder som rids som en kombination...

Men det fixar vi imorgon =)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0